søndag 15. januar 2012

Long time, no see..

Ikke hatt helt store bloggelysten..for some reason..

Men nå har jeg vært home alone i hele dag og har så langt bare snakket i ca 1,5 minutt med et annet levende menneske,så nå har jeg visst ytringsbehov.. ;)

Så hva kan jeg si..
Jo, jeg har hengt litt på nett og er nå rimelig lei av hele den "politisk korrekte" indignasjonen angående flåsete teit og ubetenksom kommentar, enda en teit kommentar og like teit ølskasting på Spellemannen. En unnskyldte seg med en gang,andre brukte lengre tid... Andre igjen fortsetter å skrike opp og vil aldri høre en Kaizers-sang eller Plumbo-sang igjen. Hvem står det mest respekt av? En skal ikke sparke en som ligger nede, og her blir det sparket både hit og dit. Fjør og kaklehøns... Hadde vært bedre om folk brydde seg mer om "hverdagsrasismen", og sa fra til familie, venner og bekjente når de kommer med ufine "hverdagskommentarer"... Just my 2 cents.

Ellers så har jeg grudd meg i flere timer til å hilse på hybelkaninene mine i dag,utsatt og utsatt det, men det var som vanlig overraskende fort gjort egentlig. Lærer visst ikke der...Har invitert familien på middag i morgen. Jeg blir visst eldre. Kjenner det egentlig ikke spesielt noe sted ennå...Satser på at jeg ikke blir depressiv i morgen ;)

2 kommentarer:

Familien Nese sa...

welcome back:) Og du var slettes ikke depressiv på mandag! Så vidt jeg vet, var det jeg som kjøpte den største sjokoladen av oss..;) Hvor er forresten linken til hotbabe på backpacking?

Dilli sa...

Hehe! Nei jeg var ikke depressiv.. Kan ikke en gang huske at jeg kjøptte sjokolade?!;)

Hotbabe,-vil du sjekke henne opp?!