fredag 12. februar 2010

HEEEEEEELG!!

Gjett om det trengst!
Helt alene er jeg også, ingen lillesnupp og ingen kjæreste å dele helgen med denne gang, og akkuratt nå i kveld passer det meg fiiiint. Var litt inne på tanken om å dra igang kinotur i kveld, men fant ut at det var få aktuelle kandidater å dra med seg en fredag, og uansett er det godt å bare slakke litt hjemme.

Pus og jeg har allerede slakket litt i lillesnupps sacco med litt smågodt. Og hva fant jeg på tvn?!! Derrick!! HAH! Snakk om nostalgi! Husker det var spennende og litt skummelt da jeg var liten.. Det var ikke fullt så spennende nå, heller litt småtreeeeeigt når en er vant med serier som CSI og Criminal minds, men det var nå litt gøy, og kjekt å konstantere at en forstår en del tysk..

Ellers blir det vel selskapeligheter nok i helgen. Bursdagsfest, morsdag, bollesøndag og valentindag... Ska sei! Har handlet gaver, så det er iallefall i boks. Bortsett fra at jeg ikke helt har bestemt meg for hvem som skal få hva og om jeg skal beholde gavene selv, og heller gi noe annet.. Trenger jeg en rød håndveske?! Njeiii... Kjekt å ha?! Mjaaa...

Ingen kommentarer: