lørdag 27. august 2011

Flinkisen meg!

Fredag spilte jeg innebandy! Det er sikkert 18 år siden sist, men jammen var det en gøy og svett aktivitet. Å stjele baller fra mannfolk er ganske gøy, og verdt svetten i seg selv. Tror kollegaene mine er rimelig konkurransemennesker for det var litt med livet som innsats... Jeg er nå det stolte eier av "idrettsskader", to blåmerker pluss gangsperr... Stod litt i mål også, og " var som en vegg" sitat slutt. Tror nesten jeg må fortsette...

Ellers så har jeg registrert meg på twitter, men er ikke helt overbevist om at det ikke er litt kjedelig enda...

4 kommentarer:

Bente sa...

Jeg spilte også litt innebandy i fjor..for første gange på femten år..minst! Det var kjempemoro,husker ikke hvorfor jeg sluttet..åjo,det ble for stress for en gammel kropp ;-)
God helg!

Berre Kristin sa...

Ikkje spelt dette sidan barneskulen trur eg, men huskar det var artig;)

Twitter har ikkje frista meg endå, verkar kjedeleg ja! Du får sei kva du syns etter ei stund:)

Liv-Inger sa...

På Twitter handler alt om hvem du følger. Selv følger jeg mange av dem som jobber med det samme som meg. Jeg er ute etter fagstoff, samtidig som det er morsomt å bli kjent med nye mennesker. På Facebook pludrer jeg med venner og familie, på Twitter pludrer jeg med mer eller mindre fremmede (og noen kjenninger, så klart).

Sjekk for eksempel profilen til @mammadamen. Se på listen over hvem hun følger. Hun følger mange gode bloggere for eksempel. Sånn kan du klikke deg videre og finne folk det kan være interessant å følge. Ved å se på hvem andre følger. Jeg er @livinger forresten på Twitter. Du?

Dilli sa...

Takk for godt råd, Liv-Inger!Skal sjekke ut lista til @mammadamen. Er allerede følger der.Nå må jeg finne deg også ;)
Har funnet ut at det har mye med hvem man følger å gjøre, og har også funnet ut at noen har tweet-diare mens noen er rimelig østers...