fredag 14. mai 2010

der kjerringa er hest..

Hva jeg har gjort i dag:
-blitt vekket 7.30 av et lite kosedyr som mente hun hadde vært flink å sove lenge(Søting var visst allerede oppe og på hjemmekontor)
- dillet i senga i en time til..
- spist to skiver med brunost mens jeg konverserte hjemmekontorduden
-irritert meg over wiispillingslyder og derfor rømt opp i senga for å rette
- rettet ca 5 stk og blitt litt fornøyd og litt sliten
-bakt boller og skolebrød med 3 par ekstra ivrige hender
-vært på middag og fått kjempegod stekt fisk og surmelkssuppe
- vært på butikken
-lekt med den oppvoksende slekt
- sett Søting få seg en fluffy klipp
-spist is
-gjort fjortiser flaue av klinings
-varslet fjortiser om at jeg har en evil plan...mohaha...
-vært skogsarbeider...hekkan...tungt..
-fikk garantert to blåmerker
-slengt på sofaen
-laget foccacia og pastasalat med grillkyllingrester
Dagen til nå sånn cirka, og nå skal jeg spise..

Ingen kommentarer: