onsdag 26. mai 2010

Turbilder

Det var rett og slett ganske idylllisk på hytte/ telttur.
Kanopadling, tindebestigning, bading og fisking slo godt an i det fine været.

Og jeg fikk sove utrolig nok!
Sov på hemsen helt alene, null snorking....
Hørte noe hyling fra teltområdet i 4-5 tiden...
Stod opp som sistemann kvart på ni...da var jeg visst etterlyst av "ranglerene"..
12 fisk ble det totalt. Kjempegodt på grillen!
Grillings, grillings...
Og rekorden min på flest marshmallows inni munnen på en gang er 6...
Synes faktisk at det ikke er en helt gyldig rekord med 8 om en spytter dem ut etterpå..


Bak hytta blomstret det fint.
Og jeg fikk samlet flere fregner...

2 kommentarer:

Mammadamen sa...

Deilige bilder som får meg til å tenke på i skogens ro:-) Det er fint!

Håper du har en fin dag!

Klem:-)

Dilli sa...

Takk for det!
Det var veldig fint der, og vi hadde et fantastisk godt vær :)
Fin dag til deg også!