tirsdag 6. juli 2010

Kofferten snart ferdig pakket!

Men mye lettere å pakke for Lillesnupp enn meg selv. Hun er ganske ferdig pakket allerede hun, -men vet jeg hvilke topper, kjoler, sko og backupbikini jeg skal ha?! Neeeeeiiiida, må teste en par tre stykker først... Jadda...og soverommet er totalbomba..og så sitter jeg nå og kjenner at de nye gullballerinaene mine klemmer litt, og garantert kommer til å gi meg gnagsår bak på hælen...men jeg vil jo eeeegentlig ha dem med...vifter derfor ekstra med tærne.. Ooooh, en kvinnes kvaler!! ;o) (Får håpe det er fint vær i Bergen for foreløpig et det bare sommerklær i den kofferten..)

Men kjenner at jeg begynner å glede meg til sommer og sol! All inclusive skal også bli gøy å prøve, satser på at det var en smart move fra vår side og at ungene lett finner noe de liker på buffet. Kanskje jeg kan få lurt meg til litt spatid også?! Hadde ikke vært så dumt det..