lørdag 17. juli 2010

Luksuspadde..

er visst mitt nye navn..
Er i alle fall det søsteren min kallte meg da hun så bilder fra hotellet vårt i Bulgaria. Hun har litt rett, det er luksus her. Mer enn jeg trodde fakstisk. Bildene fra hotellet forteller ikke hele sannheten, jeg ble faktisk veldig positivt overrasket av leiligheten vår, og hotellet. Vi boltrer oss på tre soverom, to bad, to balkonger og ei svææær stue og kjøkken i ett. Søting mener  leiligheten er ca 150 m2. Kunne godt byttet min mot denne.. ;)

Ellers er det strålende flott vær, vi bader, spiser og shopper. All inclusive har vist seg å være kjempebra. Veldig greit at ungene kan forsyne seg med litt av hvert og det de vil. Har ikke vært så verst mat heller. Noe ihelkokt brokkoli har jeg registrert...og den gratis vinen er ikke noe å rope høyt hurra for, men  jupp, all inclusive er mer enn greit. Det gjelder bare å ikke bli for fristet av altslags god mat.



Ellers tok vi taxi til Bourgas Plaza shoppingsenter i går, der var det en del 50-70% salg..  Mekka...
Lillesnupp kom godt utav det som vanlig, det ble ca 4 bukser, en kjole, en jakke, sko og  noen topper på henne,- men det trengte hun jo... Altså, en går ikke fra kule dongeribukser til 58 eller 40 kr, eller kjempefin dongrikjole og tilhørende topp til 160 kr?!  Må jo ha litt nye klær til skolejenta, sant?!
Men nå tror jeg nesten det er nok...nesten...


Var ellers på spa i dag. Ikke feil... ;o)

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Hei. Jeg har aldri prøvd "all inclusive" konseptet, men ser for meg at det er praktisk.

Det blir mer og mer av det mange steder, men har hørt at det er et stort problem for de lokale restauranteierne. De får mindre og mindre gjester.... Ha en kjekk fortsettelse av ferien.

Anonym sa...

Hørte du traff på Torbjørg...? Kos dokke vidare!
klem frå Ane

Dilli sa...

Takk for det!

Ane: Ja, det var ganske morsomt! ;)