tirsdag 10. august 2010

back in the game

Andre dag tilbake på jobb i dag. Litt fornøyd med å ha unngått total zombietilværelse, det lønnte seg å ha litt gradvis opp og hopp tilvenning.. Veldig koselig å treffe kollegaer igjen. :o) Men særlig effektiv føler jeg meg ikke..

Ellers så har Lillesnupp og jeg kjøpt en liten avskjedsgave til barnehagen i dag, bok til ungene, sjoklade og et søtt bamsekort til de voksne. Tenkte det kunne være en fin ting for både Lillesnupp, meg og for dem som får. Kjenner jo selv til det å "miste" personer i jobbsammenheng. Det er litt trist når personer du har tilbrakt mye tid sammen med i flere år går videre i livet sitt, slik Lillesnupp skal gjøre nå... I barnehage og skole kommer det jo stadig nye, men likevel... Noen savner du...usj, sentimental sippeguri her...håper vi klarer å levere den gaven uten sipping i morgen..

Ok, over til noe gledelig. Jeg har blitt tante igjen! Lillebror har blitt pappa til en ny liten gutt i gårkveld. Jeg har fått bilde på mobilen, han er kjempesøt og har mye hår, men navn vet de ikke enda. Gleder meg til å se ham!

2 kommentarer:

Sonja Dadam! sa...

Gratulerer så mye med retanting!

Dilli sa...

Takktakk, Sonja! :D
Syns det er ganske fint å retante, er jo ikke sikkert jeg får gjøre det så mange ganger...