torsdag 26. august 2010

Da var jentekvelden over

og koselige jenter og smaskens baby har gått hjem, og jeg slenger meg noe over gjennomsnittet mett i sofaen.. Som jentene sa så var det egentlig rene søndagsmiddagen..hehe.. Derfor stort behov for sofa...

Det var tilbud på skinkestek på butikken,så da tenkte jeg "Hvorfor ikke?!" Ikke sååå ofte at vi har litt sånn tradisjonell mat på foreningstreffene våre. Og så har jeg jo bare lett etter en anlednng til å få lage oreokake, så da ble det mekking av det også i dag. Vi klarte bare spise cirka  halve av både stek, tilbehør og kake.. Aiai.. Får håpe det er noen som vil hjelpe meg med en "søndagsmiddag" på en fredag...

3 kommentarer:

Malu sa...

Hørtes ut som et hyggelig mat-gilde.
Oreokake.Det er sikkert godt.Kjeksen ikke sant?
Vil du dele oppskriften?
Hilsen
Malu:)

Lene Megan sa...

Det lyder som om I har haft en dejlig aften! God mad og godt selskab. Så kan man lidt igen! :-)

Ha' nu en flot weekend!

Dilli sa...

Takk for det!
Oreokake er kjempegodt, riktig snop.. Skal finne frem oppskriften, jeg!
God helg!