torsdag 10. mars 2011

Syltebasselusker,- tonnevis!

Jupp, varsku her!
Jeg er totalt invadert av infame syltebasselusker once again... og jeg sprer dem ufrivilig rundt meg i kraftige nys og i elefanttrompetsnuesnyt, og det har jeg gjort i flere dager nå.. Herlig?! Jadda...og det som verre er er at jeg syns fryktelig synd på meg selv, samtidig som jeg er rimelig sur fordi det er sååå typisk å bli sjuk i ferien, og sur på meg selv fordi jeg ikke orker gjøre det jeg hadde store planer om å få gjort før i morgen tidlig for da skal nemlig Søting og jeg på tur til Trondheim, og jeg hadde ikke planer om å være en sur sylteagurk på tur... Og  i tilegg så er jeg sur fordi jeg må ut i et drittvær for å gå i et kjedelig styremøte nå i kveld når jeg helst burde pakket, vært inne og syntes synd på meg selv...
Oppbyggelig interessant innlegg? Definitivt ikke...
Edder og galle?! Litt..
Bedre nå? Tja...

3 kommentarer:

Unknown sa...

God bedring. Skikkelig typisk å bli syk i ferien. Selv har jeg også klart å ligge syk i ferien, utgjodt...... Håper du har ristet av deg det verste før Trondheimsturen, kos dere masse!

Anonym sa...

Føler du deg bittelitte granne bedre etter å ha skrevet det innlegget.. så støtter jeg deg 100%!
Å bli syk i ferien; -standard.. da vet kroppen den på en måte kan... Uansett jeg ønsker deg god bedring og alt godt!

Dilli sa...

Tusen takk for det begge to!:)
Det var nå ikke så verst tur selv om jeg var noe "under the weather" innimellom... Fikk dotter i ørene i flyet for eksempel, var herlig da de endelig forsvant ved bagasjebåndet... ;)Snufsen enda, men myyye bedre!