mandag 5. april 2010

Mamma, sjå ke Fantorangen kan jær!

Mamma, kan eg kje få lesa ei bog?
Mamma, kæ e klåkkå?
Mamma, eg e tysste!
Mamma, kan du ta bogå mi?
Mamma, e vinduet mitt åbent?
Mamma, ke e den lugå? Kan du stenga den?
Mamma, kan du kje skru på lyset på kjykken?
Mamma, pliiis skru på lyse på kjykken?!
Mamma, ke e klokkå nå?
Mamma, e klåkkå ni ennå?

Nattinatt lille venn...grrrr!

Aiaiai..Gleder meg til å dra ikketrøttmenveldiggiraavåværehosmammaigjenogtydeligvisheltuteavallrytme Lillesnupp opp i morgentidlig ja... Tipper det blir et superblidt og medgjørlig fjes.. Ikke at jeg kjenner meg særlig klar for noe "oppoghopp" i morgen selv. Det skal innrømmes at det har blitt noen heller seine morgener under dyna denne påsken... Mamman er nok ikke inne i rytmen heller, og er nå invadert av en gira og koselysten de lux pus. Han har vært enehersker her litt lenge nå synes han nok.

Men nå er det heldigvis stillt der ute..

Mjau!
Mjau-au!

Hekkan...

Ingen kommentarer: