fredag 2. april 2010

Påske

Sitter i stua og ser ut over fjorden, det er grått og ganske mye "sipever" som Søting sier.Heldigvis var det sol tidligere i dag. I bakgrunnen surrer Simpsons-tv for guttaboyz,på kjøkkenet surrer fjortiser med bilder og Søting sitter en stol bortenfor og spekulerer veldig på bilvalg..og jeg bare diller..og kjeder meg..

Hadde en arbeidsøkt i går mens de andre var i trekket, og jeg fikk rettet en god del, har nå bare 12 igjen.Yeyh!Bør få det gjort i påsken.  Men i dag har vi hatt koselig besøk hjemmefra, så ingenting gjort i dag. Ikke at jeg hadde orket, liten headache.

Kort oppsummering: I dag har jeg kjempet mot å få dyna dratt av,spist frokost,laget foccacia og spagetti til besøket, varmet diverse boller jeg bakte i går, spist for mye sjokolade og nøtter,spilt wii, sprunget rundt huset og bowlet, sett film, dusjet/badet og generelt sett sløvet..
Det må være lov å bare sløve litt.Sløvedager er fine. Det er bare det at de resterende 12 henger litt over meg.. Grr!

Ingen kommentarer: