torsdag 25. mars 2010

Frk Vimsus Bilvill

Ok,dette er litt flaut, men litt morsomt, og noen ganger tror jeg det bare er jeg som får til slike ting..

Jeg stod og ventet på "taxien" i dagmorges, visste hun ble litt sen så jeg stod og tekstet med en viss søting som var i godmorgenstemning. Kikker opp innimellom for å følge med på bilene. Da kommer "taxien", en blå stasjonsvogn. Hmm, det lignet jo egentlig ikke helt henne. Klippet seg? Men hun stopper jo,bilen er jo blå stasjonsvogn, og hun har tre biler etter seg så jeg bør være kjapp inni. Jeg åpner døren, men da glir hun liksom videre..og så ser jeg at det er den sjokkerte mammaen til Lillesnupps barnehagevenninne. "Ups, feil bil!"

Heldigvis lo hun. Og jeg ler også...
Jammen glad det var henne og ikke et villt fremmed menneske som trodde jeg carjacked henne.. Det har jeg gjort en annen gang, men til mitt forsvar så stod den bilen stille utenfor, jeg var sent ute, dama hadde  riktig lyst hår, bilen riktig size og det var mørkt..En blå bil er  stort sett en blå bil...og jeg er egentlig langt fra blond..

Og nå kommer jeg på en annen gang..
Men det var midt på dagen..Venninna mi og jeg hadde vært på juleshopping og låste oss inn i bilen hennes på parkeringsplassen utenfor handlesenteret. Men noe var liksom feil... Hvem var det sine svære pakker i baksetet og på gulvet? Hmm?! Vi kom oss kjapt ut med vårt pikkpakk og låste.. Noen rader bortenfor stod hennes bil..

Ingen kommentarer: