torsdag 11. mars 2010

Snart helg!!

Det merkes..og det skal bli herlig!
Det blir ikke piker vin og sang, men søting, venner, vin, mat og sikkert også litt sang..

Har hatt mye vondt i hodet etter at vi kom hjem fra Chile, vært noe pjuskete og slitt med å få sove på normal tid, men det begynner å komme seg. Stemningen på jobb har også vært bra, mye morsomt som blir sagt og gjort, hatt litt sånn småuseriøse møter selv om man tar opp noe seriøst, pluss vært på et gøy foredrag og da overlever man lettere litt skallebank..

Ellers så overhørte jeg i dag fra en fjortis at jeg var en "rå ginger".. Haha! Jeg var nr 2 på lista hans over råe gingere, men likevel.. ;o) Ellers syns jeg det der gingeruttrykket er noe stort tull.. Jeg døpte om kick a ginger day til kiss a ginger day da det var en som prøvde seg på litt kicking..jupp..da var det en som ble redd og passe ginger i kjakan.. ;o)
Dessuten har Bruce Springsteen mange visdomsordord her..

Ingen kommentarer: