onsdag 3. mars 2010

Hjemme igjen..

Hadde tenkt å blogge og kanskje legge ut litt bilder underveis i Chile, eller i allefall da jeg kom hjem…MEEEEN.... 1)jeg hadde ikke tid, 2) jeg var for trøtt, 3) jeg hadde en f…….. headache pga søvnmangel, 4) jeg hadde andre ting å gjøre og 5) jeg visste ikke hva jeg i tilfelllet skulle skrive… (Det vet jeg i grunnen ikke helt enda, men men..)

Den første redselen og klumpen i halsen over hvordan det gikk med dem der nede er over. Og det gikk heldigvis godt!! (Lettelsens sukk..) Vi var trygt hjemme dagen før jordskjelvet, men tankene på hva som kunne ha skjedd var heller ikke spesielt gøy; vi kunne ha blitt strandet på Santiago flyplass uten mat, vann og hus, vi kunne ha fått ting og tang i hodet og blitt skadet for livet, lillesnupp kunne ha blitt morløs..osv osv.. Jadda, teite tanker…teit klump i halsen.. Meeeen det varmet også med meldinger og telefoner fra folk som ble redde etter nyhetssendinger, og ikke visste om vi hadde kommet hjem..( ny klump i halsen..)

Men vi er de heldige. Vi kom hjem. Ingen vi kjenner døde. Og det er jeg takknemlig for.Veldig.

Når det er sagt så er Chile et fantastisk land, og vi hadde en kjempeflott tur! Reiser gjerne igjen! 
(Bilder følger.. ;))

Ingen kommentarer: