mandag 8. mars 2010

Hva er det jeg lærer den oppvoksende slekt?!

- Mamma, du feis! Hihihi...
Lillesnupp ler så hun nesten detter av tripptrappen .
-Det gjorde jeg IKKE det!
-Joooohoo! Tiss og bæsj og fis og lort... Hihihihihi!
- Ha! Det var du som feis! Vet du hva?! Du kan tro jeg hørte du feis masse i gårkveld mens du sov! Brrrt! Brrrt! Fisejente!
- Hihihi! Neihei, mamma! Hihihi..
-Hehehe! Joho, det gjorde du! Brrt ! Brrt! Mens du sov!
-Hihihih!
- Du din lille fnisejente. Vet du hva?! Du burde ha et nytt navn, Fnisus Fisesen! Det skal du hete fra nå. Hehe..
Jeg reiser meg og skyller skåla hennes i vasken.
- Hihihi! Neeeeeiii, mamma! Hihi!
-Joda,Fnisus Fisesen. Det var et fint navn. Eller kanskje Fisus...hm...
-MAMMA! Jeg vil ikke hete det..
-Okei da... Jeg bare tuller.. FISUS!
-MAMMA!!MAMMA! Jeg vil ikke hete Fisus...
Lillesnupp har desperasjon i stemmen.
- Okei! Okei! Jeg bare tuller!! Du har et så fint navn fra før..

Prompehumor er visst noe som går i arv...

(Men litt senere da promping igjen var tema(og aktivitet..) under leggetid, sa jeg at jeg håpte hun ikke fiser sånn høyt i barnehagen, men heller gikk ut på do.. Kanskje ikke alle som synes fising er så morsomt liksom..)

Ingen kommentarer: