lørdag 20. mars 2010

Man tager hva man haver..

og improviserer litt her og der..

Ringte ei jeg hadde fått en sinnsyk god paidessert hos og spurte om oppskriften. Jeg sa det var den med bær og marshmallows. Hun sa nei, det hadde jeg aldri fått hos henne. Eller kanskje en annen gang, men ikke den gangen jeg mente. Derimot hadde jeg fått bær og smuldrepai.. Hm! Meeeget mystisfistisk! Jeg var rimelig sikker og hardnakket på de marshmallowsene.. Hadde ikke hun og jeg stått og observert og sjekket at de ikke brant seg?! Men jeg fikk nå oppskriften på smuldrebærpaien med bjørnebær, eple, basilikum og balsamicoeddik. For den var jo fantastisk god, den også. 

På vei til kiwi for å handle slo det meg,- det var hos en eller annen kjendis i disse middagsselskapene det ble servert bær med hvit sjokolade og marshmallows! På kiwi hadde de ikke marshmallows, bare påskeskum, men jeg har satt en gjest på saken.. Fersk basilikum hadde de ikke heller, men jeg tar sjansen på sveitsisk mynte. Så nå blir det et lite eksperiment med skogsbær, eple, hvit sjokolade, balsamicoeddik, mynte og forhåpentligvis marshmallows...

Usj! 50 min til jentene kommer! Må støvsuge i en hurlumhei, rydde badet  underveis og dusje i en svint!

Ingen kommentarer: