onsdag 24. mars 2010

Rambling on

Snart er det fly til Bergen og Kent konsert..
Kjenner i liten grad til bandet, har nesten ikke har fått forberedt meg og hørt noe på dem slik jeg hadde tenkt. Litt inntrykk av mye popsynth kanskje?!  Og fra pålitelige(!?) svensker har jeg hørt at enten er tekstene skikkelig dype, eller "bare nått som lyder bra tilsammans.." Kan nynne litt med på den der "ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting"sangen vil jeg tro.. Meeeen, det blir sikkert bra! Jobbfri, søting, hotell og konsert,-det har liksom ingrediensene til å bli en bra helg..

Søtingsnuppa hadde med ny barnehagevenninne hjem i kveld.  Koselig! Det ble full prinsesseutkledning, sminking, dansing, kortspill, barnetv med gulrot og drueknasking av småprinsesser i saccoen,men mormors hjemmelagede knekkebrød fallt ikke i venninnesmak, så da ble det pannekakemekking til kvelds.. Ikke fordi jeg ikke hadde handlet brød..neida...neida.. ;o)

Ellers kjøpt meg ny sykkel! Juhuuu! Blir noe annnet enn den gamle tunge kjerringsykkelen med korg. Nå blir det ut på tur, aldri sur! (Nesten) Men glemte å kjøpe lås...et lite problem..Godt jeg ikke trenger den før i morgenkveld.. 



stolpar
svaiande i vinden
dirrande signal
lysår unna

Ingen kommentarer: