lørdag 2. oktober 2010

Damene Kuppesen, Måbareha og Kanjegfå på tur...

Det sildrer og plasker, og regner inn på skrå, og jeg er glad jeg er passe varm, rik og heldig...

I dag har vi vært på flere timers shoppingtur med mormor, jeg skulle ha en babygave og Lillesnupp strømpis, mormor skulle ha joggesko og en fornuftig Lillesnupp gave. Lillesnupp var med på kjøt og lite flesk, men kom godt utav det som vanlig... Det ble funnet fornuftige og derfor dyre vintersko(mormorgave), strømpis, blomsterbøyler, Barbatruser, heste fleecesett, prinsessekakelys,sykkellykter, petshopdill(mammagave) og Hello Kitty jojo. Damene Kuppesen, Måbareha og Kanjegfå på tur...

Men så var vi rimelig fed up til slutt.

Ellers er Lillesnupp i selskap hos ei i klassen nå fra 18 til 20...
Føler meg ikke helt fornøyd med det tidspunktet for småjenter på en lørdagskveld. Hva med kvalitetstid med mamma og lørdagsgodtet?! ;o)



Ellers så bekrefter dette dette intervjuet med ekskona  alt eg har tenkt om Knausgård sine bøker. Jeg kommer nok aldri til å lese dem. 

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Hei. Jeg har heller aldri kjent noe behov for å lese Knausgårds biografi. Jeg leste hans roman,En tid for alt, da den kom ut og den var megaspesiell. Etter det tenkte jeg at jeg har ingen behov for å lese mer av den forfatteren, ei heller nå....

Ha en fin helg selv med dårlig vær....

Trollmora sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos med vedrørende innlegget om ære. Jeg tror det er viktig at vi engasjerer oss på den riktige måten og ikke bare viser avsky, men også imøtekommer det svakeste ledd, nemmelig de rammede (som kan være både gutter og jenter).

Du har vært på en typisk bestemor-shoppe-tur ser jeg hehe... du? Finnes de trusene i guttetruser også? Hmmm....

Ha en god dag!

Dilli sa...

Fruen: Takk for det!
Godt det ikke bare er meg...

Trollmor: Ja, på H&M har de nok det. Jeg så iallefall en guttesinglet, tror kanskje jeg observerte gutteboxser også i sidesynet...

Nyt siste rest av helg!