lørdag 4. desember 2010

Lørdag morgen

Jeg har fått sovet ganske bra, men våknet med litt sånn spenningshodepine. Tenkte at jeg kanskje hadde lavt blodsukker i tillegg, så tok meg et lite glass melk, for å få gang på ting, og det hjalp faktisk litt. Et hvitt teppe har lagt seg over verden siden i går, og det er i grunnen ganske fint og koselig. Håper det ligger og ikke blir til slaps. Lite trolig i denne kulden. Pusen er ikke så glad i å gå ut nå , så før jeg rakk å hive han ut i dag så bæsjet han på doen sin...Uhu, for en stank! Men da får nå gamlefar bare være inne...

Ellers hadde jeg planer om litt jobbing , men orker ikke helt nå med den headachen. Mor ringte og ville ha meg med på et galleri der ei hun kjenner stiller ut, og det hørtes jo gøy ut, så da blir jeg med. Senere blir det Harry Potter, hvis venninna mi er i form i dag da. Det er mye som går for tida, feber og spysjuke, og jeg vil definitivt ikke ha noe av det.

Ingen kommentarer: