søndag 19. desember 2010

Pust i bakken

Har fått den store "juleånden" over meg og startet ommøblering, organisering, støvsuging, kasting av søppel, julepynting og snart må jeg vaske golv og stryke duk, alt mens Spotify går på full guff. Måtte bare sette meg litt i sofaen igjen nå...sliten...

Har ikke vært fornøyd med den kommoden jeg malte og satte på badet til klær, skuffene er litt vanskelige å åpne og lukke, og dermed så stod skuffene halvåpne hele tiden, noe som slett ikke hjalp til å gi det etterlengtede ryddige inntrykket. Så etter lang tids vurdering/vegring så tømte jeg en annen kommode for duker og dilldall (klarte selvsagt ikke kvitte meg med duker som ikke har sett dagens lys på minst ti år..), og bar/slet den inn på badet, og den andre ut på gangen. Nuh skal alt bli såååå meget bedre! (I hope...) 

Syns egentlig jeg har vært flink, og feirer ryddigere tider med litt Last christmas.. ;o)

Ingen kommentarer: