fredag 25. februar 2011

Gulljentene og Dilli Hårfagre

De gode gamle har gått hjem, jeg har fått ryddet sånn cirka opp og satt ting i oppvaskmaskinen, jeg har ringt Søting og takket for supersøt, koselig og plutselig gave, han var en trøtting og det er jeg også, men jeg klarer ikke helt legge meg enda...

Serverte gullgjengen laks i rødkarri og kokosmelksaus og en skogsbærpai med is. Det ble mmm'et, så maten falt nå i smak. Eksperimenterte med å ha oppi gulrot og sukkererter, funket det :)
 Ellers morsomt å kikke i veninnealbum fra gamle dager da vi var konfirmanter og der omkring. Jeg var utrolig lekker i runde briller, batikk og store skjorter. Uff... Konfirmantbildet  var også med, og det er helt forferdelig. Jeg hadde svære turkise briller og litt sånn hockeysveis, nok sagt om det. Heldigvis hadde de fleste andre permanent, det så heller ikke så smart ut. ;o) Jeg hadde kort hår på videregående, egentlig ikke så galt, men det blir definitivt lenge til jeg klipper meg så kort igjen, om noen gang. Med mine krøller så "spjærtet" håret i alle slags festlige retninger om morgenen, eller om jeg ikke klippte meg rimelig ofte. En tålmodighetsprøve( og flere forsøk) å klare å la det vokse ut igjen... Ok, I am rambling on... Om 20 år når jeg er rynkete og grå(?!) så synes jeg kanskje jeg ser helt smashing ut på konfbildet.( -Tviler sterkt!)

Nuh er det er leggetid!

Ingen kommentarer: