fredag 11. februar 2011

vondtihodet.no

Jupp...
Godt det er helg. Er home alone også. Det er både godt og kjedelig. Godt fordi jeg da kan sove leeeeenge, gjøre som jeg vil og kan lettere få gjort unna en del av det jeg må, og kjedelig for the obvious reason...

Skal i 68 års bursdag til pappen i kveld(hipp hurra for verdens beste!),heldigvis/uheldigvis masse jobbing dagtid i morgen,kino med venninne, så muligens et lite besøk og så er det sannsynligvis og uheldigvis masse jobbing dagtid søndag og ellers morsdag og slakkings. Morsdagsgave har jeg forressten allerede fått. Et fint smykke med lilla glasshjerte. Lillesnupp og mormor var på handling litt i forkant, og Lillesnupp var så fornøyd med eget kjøp for det passet jo til mammas lilla jumper. "Der ser du eg e goe og vett ke så passe?!" ;)

Men nå må jeg raske på og pakke inn gave!

Ingen kommentarer: