søndag 6. juni 2010

Blåtur og blåmerker

Kjempekoselig og gøy blåtur med jobb!
Etter et villt bilrace med rebus endte vi opp på et skikkelig teambuildingssted i en skog. Vi ble delt inn i tre lag og fikk på oss noen lekre militære onepiecer, så bar det ut i skogen på diverse oppgaver.Vi klarte for eksempel 5 personer balanserende på en stubbe, og med litt skubb i rumpa og klatring på mannfolk så kom jeg meg utrolig nok over en sånn helvetesvegg... 

Noen blåmerker og skrubbsår ble det. Typisk meg å snuble meg langflat i ei trerot når laget mitt nettopp er ferdige med hele hinderløypa. Jadda, fikk høre den... Den spinnville oksen stod jeg klokelig over, men det var gøy å se på. Senere kom gitaren frem, og det ble allsang med allslags nebb i skogen..
Dagen derpå var verre...

Ingen kommentarer: