lørdag 12. juni 2010

Helg

og det knaskes guttelus i heimen. Siden vi er jenter må vi jo ha litt guttelus i ny og ne..

Sånn ellers så har vi trippet tur mellom regnbygene for å kjøpe en bursdagsgave til Lillesnuppvenninne. Mange ulike dukker ble vurdert.. Til slutt vant en Ariel-Barbie over Sharpay. Så endte vi opp med lunsj på en kinaresturant, og shoppet litt mer. Flink Lillesnupp fikk for eksempel tegnefilmen om Robin Hood i premie. Noe som tydeligvis falt i smak da vi kom hjem. Litt spennende og rørende film for småfrøkner det visst. Litt koselig siden jeg husker jeg likte den godt da jeg var liten.. "Tenk at nå har vi den og kan se den når vi vil, mamma!"

Ellers så har jeg for andre gang mistet ting i Visma... Er det mulig?! For et sadistisk program! Nå kapitulerer jeg, og skriver i word i kveld. Forhåpentligvis ferdig til i morgen...

Ingen kommentarer: