fredag 25. juni 2010

Paris, here I come?!

Hvor mange brukbare hotell finnes det i Paris?! Jeg blir sprø...
Har brukt store deler av dagen på å lete etter, og finne hotell, -tror jeg, men så sjekker jeg hotellet på tripadvisor(som Søting så lurt viste meg..), men så er det selvsagt et par dusin misfornøyde amerikanere/tyskere/dansker som har vært på akkuratt det hotellet før som forteller om skitne håndklær med ørevoks, dårlig frokost, syltynne vegger, loslitte møbler, sur resepsjonist og bugs i senga,- og da har jeg selvfølgelig ikke lyst å reise til akkuratt det hotellet lenger..

Så finner jeg et nytt romantisk og fint et,-og nei,  de kan ikke anbefale det heller..og så finner Søting et lovende..nope...og så finner jeg et...nope...det har bare fått 3 av 5 poeng...  Nå er jeg egentlig ganske drittlei hele tripadvisoren! Mistenker  folk for være fisefine og bare syte..og jeg hadde sikkert synes at mange av de hotellene var aldeles flotte(-jeg er ikke så vanskelig sånn egentlig nemlig for tenk!), men hjelper det når noen har skremt meg bort?! Gidder snart ikke mer, tror at Søting skal få viljen sin på det siste han fant, for nå er jeg lei av hele jakten på det ultimate hotellet i internettstakken.. Grand Hotel Francais.. Det virker nå som  et godt alternativ, ikke for dyrt og ikke for langtbortivekkistan og forhåpentligvis ingen bedbugs...hmm...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mmmm, Paris! En herlig by!! (Men, jeg har nok inge hoteller å anbefale. Vi havnet på ett hotell som utrolig nok fikk skryt av amerikanse turister.... Lå sentralt, men rommene var på størrelse med en fyrstikkeske....) Uansett hotellrom, dere får nok en fantastisk tur! Selv klarte jeg å bli forlovet på Paris tur, så den byen er absolutt en av mine favoritter ;) Ha en suuuper tur!!!!

Dilli sa...

Tusen takk for det, Scrappemor!:)
Vi satser ikke å være sååå mye på hotellrommet heller... Tror nok det blir en fin tur!