onsdag 24. november 2010

Babbel

Noen gang lagt merke til at alt du vil si bare er syt og mer selvmedlidende syt?!
Vel, jeg merker det nå. Så jeg skal ikke si noe.  ;o)

Nesten...

Det er sol på blå himmel, det glinser på bakken, det er fint, men jeg kjenner det er godt å være inne. Kaaaaaldt! Det var virkelig ikke så dumt å kjøpe den dunjakken. Pusen sover, jeg har vått hår, kjeder meg og Lillesnupp kommer vel ikke hjem før etter halv fire en gang. Tar ikke følge med Tuppen i dag, men skal gå hjem alene. Tilbød meg å hente, men nei. Hun skulle gå selv. Kjempebra egentlig, flink jente, men bittelitt skummelt... Men, jeg tipper hun er megakjapp i forhold til vanlig. ;)

Senere i kveld skal vi på juleavslutning med 1. klasse. Hører rykter om at de har et lite skuespill på gang, Lillesnupp har et vers hun skal si. Gleder meg til å se den søte gjengen. Det blir sikkert kjempekoselig. Ikke så dumt om guttemammaene/pappaene er flinke å bake heller... Kanel i svingene eller sjokoladekake, -det hadde vært noe!

3 kommentarer:

Liv-Inger sa...

Du har så rett. Noen ganger suller man seg inn i en tankegang som utelukkende er preget av - ja, syt! Syns du var flink til ikke å si noe om det ;-)

Håper dere får en fin juleavslutning. Koselig med skuespill!

Dilli sa...

Takk!;)
Det var veldig koselig! Barna sang flere fine sanger og leste opp vers, tente lys og var gruelig søte og flinke alle sammen. Og jammen var det både sjokoladekaker, muffins, brownies, boller, kransekake og mere til. De var ganske flinke de bakerene!

Ingvild B sa...

Ja, man må snu de tankene! ;)

Håper kvelden ble super!
Jeg blir alltid så rørt når barna opptrer...
Hehe...

Klem