onsdag 10. november 2010

Ok, I am not superwoman…

Da står jeg nå på to ventelister for fysioterapi. Det kan ta 5 uker, eller mer eller muligens mindre... Jadda. Syns egentlig det var veldig greit med hun på telefonen sist som ikke ville love noen spesiell ventetid, for da ville hun lyve. Ærlighet varer lengst, og i grunnen håper jeg hun ringer først, for hun virket grei... I ventetiden så har jeg nå "juksa litt" og bestillt meg massasje for stressa nakke og høye skuldre. Får vel gjøre noe øvelser og gå turer også. Håper det hjelper. For foreløpig er hodepinen ganske stuck, og jeg er trøtt og lei, har dårlig samvittighet for jobb og for alt som egentlig burde gjøres som jeg ikke orker, og så videre og så videre, og jammen er det synd på meg, sukk, stønn...  ;o)

Ok, da sparker jeg meg selv bak, og ut døra.

6 kommentarer:

Malu sa...

Uff.Det hørtes ille ut.
Nå som det er så kalt og huffsete ute er det ekstra ille med stiv nakke og vondt.
Håper du får time snart!
god bedring!!!
Malu: )

Dilli sa...

Tusen takk! :)
Det håper jeg også.

Lene Megan sa...

Uha! Det lyder ikke godt. Så synd at du skal vente i 5 uger på at komme til fysioterapeut. Jeg var jo så heldig, som du også læste på min blog ;)

God ide, at du har bestilt massage i mellemtiden. Øvelser er guld værd og masser af bevægelse og motion.

God bedring og god aften!

Unknown sa...

Ai, ai! Ingen god kombinasjon med stiv og vond nakke - og kulde, for ikke å snakke om alle oppgaver som pleier å hope seg opp i november og desember..... Kos deg med massagen, håper den klarer å løse litt opp. Krysser fingrene for at du får komme inn før det har gått 5 uker til fysioterapaut!

Ingvild B sa...

God bedring Dilli!

Dilli sa...

Tusen takk! :)