torsdag 11. november 2010

Min datter skribenten!

Den første setningen hun forfatter selv, og så legger hun til "åå mamma"... Snakk om utspekulert smarting! Riktignok har hun skrevet TIL og FRA og I LOVE U, navn og litt sånn andre ting der jeg har hjulpet med staving før, men her er første selvlagte setning! Juhu! Og da hun skjønte skrivinga kvalifiserte til is hos stolt og fornøyd mamma, la hun kjapt til "kan eg få brus" og "rose er fin", uten at det førte til noe annet enn ros... ;o) Kjenner jeg er bittelitt fornøyd, ja...

Ellers så var jeg på massasje i dag og det hjalp litt, følte meg ganske bra en stund, men nå er ikke formen så god igjen. Søting hinter om at pcen bør få fred litt, tror han har rett.

3 kommentarer:

Liv-Inger sa...

Hihi, utspekulerte små vesener, disse søte små. De vet hvilke strenger de skal spille på :-)

Dilli sa...

Definitivt! ;)

Unknown sa...

Herlige ord fra liten smarting! :-)