torsdag 18. november 2010

Store og små samtaler

Når jeg tenker over det så snakker jeg med utrolig mange i løpet av en dag... For å telle opp en liten dag; i dag på jobb vil jeg tro ca 70 personer i mer eller mindre personlige samtaler, så ble det 4 pr telefon, 1 på butikken, et møte med 3, et møte med 5 og ellers ørten tekstmeldinger. Litt skremmende på en måte...litt mange å dele seg på...

Men, den fineste samtalen i dag var Lillesnupps første utviklingssamtale på skolen. Den gikk veldig bra! Lover godt for fremtiden. :)

4 kommentarer:

Lene Megan sa...

God weekend med gode samtaler! Også dem med dig selv! ;)

Dilli sa...

Hehe... Det kan du si!Takk!:)
God helg til deg også!

Trollmora sa...

å... jeg har også nylig hatt en sånn samtale... som gikk superbra... det er så deilig!

I dag er jeg inne hos mine høyt verdsatte følgere for å ønske alle en riktig god helg!
Håper dagene er snille med deg :)

Klem fra Trollmora!

Dilli sa...

Ja, veldig glad at det gikk så godt!
God helg!