fredag 17. september 2010

kvinnekamp på nett kaller de det..


fra VGs forside
 Modig og festlig gjort av Helle Vaagland!
Godt noen har litt vett og humor. Synes det Marianne Aulie og Demi Moore gjør er litt trist egentlig... Det minner meg for mye om deiligst.no og halvnakne fjortisposeringer med trutmunn. "Se på meg! Se på meg!" Det blir feil måte å søke bekreftelse på,- i mine øyne. De kan mene så mye de vil bak det, at de er ekte, sterke osv, men hvilke signal sender de egentlig? Hadde de gjort det samme om de veide 30 kg mer? Kommer de til å gjøre det samme når de er 65? I wonder...

4 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Jeg har ikke lest VG i dag, men synes forsiden er flott. De aller, aller fleste kvinnekropper ser sånn ut og det er de magre, lange modellkroppene som er "unormale". Jeg tror også at kvinner er mer opptatt av kvinnekroppens størrelse enn menn.Marianne Auli og Demi Moore hadde nok aldri posert i undertøy med 30 kg ekstra, hvis de hadde fått lov av undertøyprodusenten da...

Ha en flott helg i regnværet.

Dilli sa...

I dag har vi faktisk sett litt sol innimellom..
God helg til deg også!

Liv-Inger sa...

Helt enig med deg. Det er noe fjortisaktig over bildene til Marianne Aulie og Demi Moore.

Kjempefin blogg forresten! Artig å lese om makaronikatastrofen for eksempel. Du skriver godt!

Ha en fortsatt fin kveld!

Dilli sa...

Takk skal du ha!
Kjekt den katastrofen kan glede noen.. ;)
Fortsatt fin kveld til deg også!