lørdag 18. september 2010

Regnet kom

for fullt nå til kvelden.

I dag har Lillesnupp og jeg vært på en liten shoppingtur og galleritur. Lillesnupp fikk seg to nye tunikakjoler, tights og Hello Kitty strømpis. Sko som vi egentlig skulle finne, fant vi ikke. Vi kjøpte litt Diddel ting til å ha i gaveskuff, og jeg fikk meg ny mascara, øredobber og funguralshampo. Har begynt å få serboretisk eksem igjen. Tror det er noe i det at det slår ut når en er litt stressa. Ting har hopet seg litt opp, så "låner bort"  Lillesnupp litt i morgen så jeg kan få jobbe litt.

2 kommentarer:

Skjerstad sa...

Hei du :) Håper du fikk hvilt deg litt i helga :) Koselig å dra på shopping og galleri :)
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)

Ha en fin søndagskveld :)

Dilli sa...

Hei! Takk for det! Jeg har fått gjort litt mens Lillesnupp var på museumstur med gode venner, og så fikk jeg jammen servert deilig søndagsmiddag hos samme gode venner etterpå. Gode greier!
Ha en fin søndagskveld!