tirsdag 14. september 2010

Midt på natta skreik ho meir, meir, meir!

Stressa tirsdag...
At jeg hadde ansvaret for å ha med meg mat/digg til møtet på jobb i dag hadde ikke jeg fått med meg.. Så da ble det en tur til Coop i pausen for å kjapt raske til meg det som fristet i øyeblikket: crispo, stratos, sørlands chips, ostepop, safari cookies, iste, juice og  til slutt ananas som det sunne alibi ... Jadda!! ;o) 

Etter jobb var det å lage mat på et blunk, hive i Lillesnupp og venninne spagetti og kjøttboller og starte litt lekselesing, før venninnas pappa kom og kjørte oss til fritidsaktiviteter. Kjenner det er bittelitt greit at vi bare har en slik dag i uka. Fint å ikke ha for mye Lillesnupp går på foreløpig. Fint å ha litt roen heime og.

lånt frå veslemjuk.com
Ellers i dag har jeg oppdaget Dei nye kapellanane med Ragnar Hovland. Sikkert mange som har oppdaget dem før, men jeg syns rock på nynorsk var fantastisk morsomt og stilig, da spesielt Heite hyl som er ein cover av "Rebel yell" med Billy Idol.Ivar Aasen og katten hans var ikkje så verst heller. Festlig, fnisbart og fengende!

Ingen kommentarer: